Beefiy

Alla inlägg under december 2011

Av Beefiy - 31 december 2011 15:44

Hej, Jag har inte direkt mycket att göra nu. så jag satte mig ner och förde in lite bilder och sen blogga. Ni kommer därimot inte få någn bild video eller bildbomb.för att ni kommer få en bild i olika inlägg. Annars så blir det bara för mycket. Överföringen av bilderna är snart klar!:)


Jag ska kolla vad jag ska ha för smink sen, Och vad jag ska ha till t-shirten.



Till något helt annat!


Ni kommer få videos med bilder och säkert någon filmning men jag kommer nog inte prata eller jaa. Ni kommer ju då somsagt få kanske 1-2 videobloggar i månaden :)


 

;D

Av Beefiy - 31 december 2011 15:28

Nu är det dags för en videoo!



 

Av Beefiy - 31 december 2011 12:23

Heej, Sorry för att ni inte fick videon igår men det var för den var helt faiil så jag ville inte lägga upp den. Skulle säkert få nån kommentar om den så... Men jag ska fixa en som ni får senare idag. Kanske efter Lunch?

Men de kommer upp en idag iallafall! :)


Nu så ska jag kolla om nån har skrivit på Wordfeud och sen ska jag läsa. Jag fattar inte att det finns människor i min ålder som inte tycker att 300 sidor är tjokt! :o


 

Felix                      och....                   Anna!!


(Felix ketchup och Annas pepparkakor)

Av Beefiy - 30 december 2011 19:45

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1725506/kawaii-sweets?claim=uzaey68q99n">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Av Beefiy - 30 december 2011 18:31

Chena chena! Jag vart tyvärr lurad. Det stod att man inte kunde använda det efter 31/12-2012. Så jag vart lite smått lurad ;p

Men vi ska nog göra det senare idag eller till veckan tror jag.


Som ni kanske märker så har jag fixat klart det sista på designen. Om ni inte se någon skillnan så prova tryck på uppdatera knappen, eller typ F5?

Är designen godkännd?

Jag vart iallafall nöjd. Jag kanske inte har värsta proffs pogramen. Men spelar de nån roll? NÄ!


Ni får min video ikväll! Eller bara senare idag alltså :)


 



ICA

Av Beefiy - 30 december 2011 15:32

Hej!

På ICA hittade jag det jag skulle ha.

Nu har jag ingenaning om vad jag ska hitta på.

Jag ska kanske fixa klart det i designen (den är inte klar som ni kanske förstår) det som ska fixas är bakgrunden texten och det men.

Shiiit!

Min premuneration ska in imorgon måste fixa de!!

 

saknar min lugg lite ;)

Av Beefiy - 30 december 2011 14:36

Hejsan!

Nu tänkte jag fara ner till ICA för att kolla om dom har nå tomtebloss. Isånnafall måste jag köpa!

Jag älskar tomtebloss. Det är ju inte nått Nyår annars. Vad skulle jag vara utan tomtebloss? INGENTING
Jag ska blogga senare idag. Max 1 inlägg :)

Ja har inte så mycket mer att säga. Jo! Video kommer idag. Filmade den nyss :)

 


Av Beefiy - 29 december 2011 22:16

Jag vet inte hur jag lyckas. Idag när jag spelade Air Penguin så tog jag kort på min skärm. Men jag vet inte hur jag gjorde. Jag vill veta hur jag lyckas!

Är det någon som har en Samsung Galaxy mini eller någon annan samsung (för det är säkert likadant) som vet hur man fotar skärmen?

Isånnafall så får ni lämmna en kommentar om hur man gör.


Imorgon ska ni få en liten video!:)


 

Presentation


Hej!
Jag är en 12 årig tjej som älskar att spela fotboll och att leva livet!
Hoppas ni följer min blogg!:)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad ska det vara mer av?
 Bra/dåligt
 Videor
 Inlägg
 Bilder

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards