Beefiy

Alla inlägg under januari 2012

Av Beefiy - 31 januari 2012 18:58

Idag på skolan så har vi haft bild i bildsalen, Och det var först gången jag var där sen minnesstunden för Viveca, Saknar

Vi fick i uppgift att göra en reklam. Jag var med Ida Och vi gjorde reklamen på ett stort papper. Vi skrev typ såhär ''Är ditt liv trist, grått och Livlöst?'' Och vi gör reklam för tabbletter som gör en galnare och gladare! Och det finns en speciell som är svart men vi vet inte vad den ska ''göra'' än. 


Sedan efter skolan så följde jag Ida hem. Men vi var inte hemma så länge pg.a vi skulle till juni. Sen då vi var där så hade vi super kul! Men efter ett tag så gick jag och Emma till pysselrummet och skulle spela ett spel. Ja då börjar såklart brandlarmet att gå. Men det var ''Falskt Alarm'' för en hade sagt till en annan att man trycker där om det börjar brinna. Men vad gör hon  då? Jammen då trycker hon ju såklart på den. Sen så ringde Krille till Brandkåren och sa att det var falskt alarm. Men om det nu börjar brinna så kan man inte trycka på den där för att glaset är ju sönder. 

Så förklarade iaf en annan...


Det kommer en ny snart, den jag har nu är bara undsättare!     

Av Beefiy - 29 januari 2012 10:19

Jag glömde att visa er att jag hade köpt en haglövs mössa också. Den är jätte skön och mjuk :D

Den kostade 100 kronor. Och som sagt  köpt på Haglövs. 


 

Av Beefiy - 28 januari 2012 22:48


 

Skruva upp ljudet det hörs inte så bra! ;p

Av Beefiy - 25 januari 2012 17:08

Jaag sitter just nu och funderar på vad ni vill att jag ska skriva för något på min blogg. Också funderar jag på varför ni inte vill kommenterar.  Want It!

Men det kan ju så klart var amitt fel att ni inte kommenterar jag kanske ska skriva på ett annat sätt eller jaa..


Idag så har jag ju givetvis varit på skolan. Jag gick till skolsköterskan på Lunchrasten. Jag har kännt mig trött  och varm idag men jag tror nog inte att jag har feber.Veckans blogg har det inte blivit av för att jag har inte kommit ihåg det. Ni får veta vem som vann i ett inlägg senare ikv. 


Glömde min ring i skolan idag 

 Jag älskade den ringen. Å vet ni vad jag kom  på nu då? VI HAR GYMPA FÖRS AV ALLA PÅ SKOLAN IMORGON SÅ JAG KANSKE FÅR TILLBAKA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whiihoo  

Jag glömde den alltså på gympan som ni kanske förstod 

Men annars så har jag en likadan men det som var att jag hade fått den av Ida   



Hittade ingen annan bild...    

Av Beefiy - 24 januari 2012 07:13

Hejhej! 

Vaknade typ kvart i 7 

Jag hann inte blogga igår men det var för att när vi hade slutat så var jag med Miranda. Sen for jag till träningen och efter träningen så duschade jag en snabbis och sen såg jag Det Okända till 10 sen så gick jag och lá mig  



Den här cooola syslöjds dockan fick en ny klädsel gjord av..... Mig och Hanna jag kom på de mesta men visst var den väl cool! 


xoxo- Bea  

Av Beefiy - 22 januari 2012 20:49

Fråga 1: Carro: är bloggplatsen bättre än blogg.se?

Svar: Jag tycker att bloggplatsen är bättre. Fast det som är lite trist är att om jag te.x bloggar men sen öppnar en annan flik och är på den ett tag så kan inlägget fara bort. Men då får man vara noga med att kopiera det man har skrivit om man ska kolla på en annan flik ett tag :)
Jag tycker också att det är mycket enklare att  te.x sätta in en header  och fixa med saker till bloggen. 

Blogg.se är också väldigt bra men jag föredrar Bloggplatsen.se


Fråga 2: Hanna: Kan du ficksa bloggplatsen åt mig?
Svar: Redan gjort!:)


Tack för att det iaf var nån som frågade :D 

Av Beefiy - 22 januari 2012 19:54

På min nageldesign video så kom det inte med när jag satte på det genomskinligsglittriga nagellacket. Men det vart inte så stor skillnad. Kommentera gärna vad ni tyckte om min nageldesigns video :) 

Av Beefiy - 22 januari 2012 17:30

Ja, som vanligt så får man väl sitta och tråka ikväll eftersom att alla utom Jag och Niklas ska på bio ikväll. Dom ska se HAMILTON. Skulle ha sett den om den inte var från 15 år. 


Imorgon så är det ju skola,    

Det jag inte fattar med skolan är

1. Att fröknarna ska bestämmaöver en, Man har väl liv nog att kunna bestämma själv?

2. att man måste skriva fint. Spelar väl ingen roll om man skriver prydligt eller oprydligt. Bara att man själv kan läsa det så är det väl OK?

3. Att man måste komma ihåg te.x nyheter för att det är ''Viktigt''

4. Att man måste kunna saker om historia. Varför dog jusus? Hur? När? 

Dom sakerna fattar jag bara inte. 


  PS. Allt kul på jorden kommer bara vara slut ett tag till, nämligen när bolibompa är slut börjar det roliga om! DS.


 




Presentation


Hej!
Jag är en 12 årig tjej som älskar att spela fotboll och att leva livet!
Hoppas ni följer min blogg!:)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad ska det vara mer av?
 Bra/dåligt
 Videor
 Inlägg
 Bilder

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards