Beefiy

Alla inlägg under februari 2012

...

Av Beefiy - 28 februari 2012 21:02

Jag vet, jag vet, jag vet!

Jag har varken bloggat eller videobloggat på tp 2 dagar.

Men igår så hade jag fullt upp!

Först så var det ju skola. Sen var jag med Miranda. Efter det så åt jag och sedan for jag på träning. Träningen slutade klockan åtta men vi var kvar i Älvsbyn till ungefär nio. Lotta var på något möte. Jaa... Sen så kom jag hem kring halv 10 och Duchen stod på tur. Efter det så la jag mig!

Idag så har jag Varit på skolan. Varit på Juniorerna. Efter det så åt jag och sen så for vi till LASVEGAS. Men nu så bloggade jag ju iaf!

Så jag glömmer inte min blogg vettni!


 

Av Beefiy - 27 februari 2012 07:16

   Detta inlägg blir väldigt kort men det får ni stå ut med!

Igår så for vi och kollade på Sean banan filmen.

Den rekomenderas inte!

Det var typ bara en sak som var roligt men ändå inte. Det var att dom hade så sämst humor så att jag började garva.


Snart blir det skola ;C

Vart har helgen tagit vägen? Den hann ju knappt börja!



Av Beefiy - 26 februari 2012 20:42

Kunde jag ha gjort något för att du skulle få stanna kvar?

Vem kunde ana att man inte får se dig något mer?

Kan du ge mig ett sista ord, En sista blick. Ett sista minne?

Om någonsin skulle komma ner hit igen. Lova då att komma till mig och hälsa på. Du finns alltid inom mig. En plats i mitt hjärta kommer alltid att vara upptaget. Du finns där och kommer alltid att göra det.

Ljuset du gav ifrån dig kommer aldrig att slockna.

Hör du mig?


Av Beefiy - 26 februari 2012 10:24

Man får den på hjärnan varje gång man hör den. Men refrängen är inte sämst!

Han har gjort om en del saker från sin bok ''ansikte av eld'' Första meningen är ''Kärleken stavar aldrig fel''

Och det är ju med i hans låt, Men man kan inte säga att han kan bli diskad för att det är ju han som har skrivit boken.


''DETTA UNDER'' SOM GJOrDE ATT HAN GICK VIDARE


Av Beefiy - 26 februari 2012 08:54

  •  Lyssna på en ljudbok eller en skiva när du ska sova.
  • Vara ute ett tag under dagen. Frisk luft är bra!
  • Lägg dig lite tidigare än vanligt!
  • Tänk på något du tycker är kul eller något som peppar dig själv. Te.x Somna är ju inte så svårt klart att jag klarar dethär!
  • Drick vatten innan du går och lägger dig.
  • Gå på toa innan du lägger dig.
  • Läs ur en bok eller en tidning innan du ska lägga dig.

Obs!


Om du ändå

inte kan somna

så kan du pröa att

vända på täcket

och kudden!

Av Beefiy - 25 februari 2012 22:16

Hej!

Idag så har det varit hela 3 videobloggar  :)

Jag tror nog att jag ska försöka att göra videobloggar max en gång per dag. För om jag inte hinner ladda över från kameran så kan jag ju bara spela in med datorn :)

Vad tycker ni? ska jag Videoblogga oftare?


 

Av Beefiy - 25 februari 2012 19:50


 

Av Beefiy - 25 februari 2012 18:30


Spelade in det för nån dag sen!:) 

Presentation


Hej!
Jag är en 12 årig tjej som älskar att spela fotboll och att leva livet!
Hoppas ni följer min blogg!:)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad ska det vara mer av?
 Bra/dåligt
 Videor
 Inlägg
 Bilder

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards