Beefiy

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Beefiy - 4 mars 2012 21:30

Epicfaiil

Caty

Hofh

Kandylandy

Keela


Dom här bloggarna har Kommit på en awsome grej!

Dom har kommpi på ''THE KICK BACK PACK'' Istället för att dom skriver elaka saker om bloggarna så peppar dom och hjälper varanndra att få mer besökare! Jag tycker att själva idén var super smart!:D

Jag läser alla boggarna Jag har följt bloggarna rätt så länge och är glad att jag hittade dom. Jag läder bloggarna för att dom skriver om peppande, roliga, intressanta och coola saker! ag själv tycker att ni ska läsa bloggarna om ni vill få bättre självförtroende, skratta lite och så klart bli cool! Alla som läser dom bloggarna är ofc coola!


Kandylandy har en grymt snygg stil, Är sjukt cool och hon vågar vara sig själv. Hennes blogg har en snygg design många fotografier, bra inlägg och hon är väldigt inspererande! Som person värkar hon vara Glad, rolig, snäll, cool och peppande!


Om man har jätte dåligt självförtroende ska man läsa Epicfaiils blogg!

Hon gör till och med elaka kommenterer roliga!  Hennes design är också sjukt snygg. Som person värkar hon snäll, rolig, glad, peppande, kreativ och lite crazy ;)


Hofh är en blogg som handlar om lite allt möjligt! Hennes bloggnamn är sjukt coolt!

Som person värkar hon snäll, glad, rolig, ärlig och finurlig!


Caty är jätte rolig, hon har sjukt stort och fint hår. Catys bloggdesign är inte nån nedladdnings bar inte! Det syns att hon har jobbat med att få designen perfect. Som person värkar hon vara Glad, kreativ, ärlig, cool och sjukt rolig :D


Keela hon är super cool, Har skit snygg stil och så är hon inte nån som ger upp i första taget värkar det som!

Hon värkar ha bra självförtroende. Hon som person värkar vara snäll, rolig, kreativ, cool och ärlig.


 


Ta och besök deras bloggar nu vettja!

Av Beefiy - 4 mars 2012 16:35

Av Beefiy - 4 mars 2012 14:39

Av Beefiy - 4 mars 2012 12:50

att jag inte har bloggat nå mycket men igår så var jag i Piteå och shoppade :D

Tänkte lägga upp en haul men det vart helt knäpp. Men idag så ska ni få minst en video.

Men igår så köpte jag:

En kofta- KappAhl 199:- Men fick den för 149:-

Ett lipbalm- H&M 20:-

Klämmor- Ginatricot 10:-

Örhängen - Ginatrioct 10:-

T-Shirt- Ginatricot 30:-

Tights- Ginatricot 10:-

Fimo lera- Handkraft 3st 28:-st

Nagellack- ICA kvantum  59:- för 3st


Jag köpte allt förutom klämmorna och nagellacken själv :)


Men nu ska jag gå och göra en video :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en 12 årig tjej som älskar att spela fotboll och att leva livet!
Hoppas ni följer min blogg!:)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vad ska det vara mer av?
 Bra/dåligt
 Videor
 Inlägg
 Bilder

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards